dijous, 6 d’abril del 2017

Qui és qui a l'AMPLI (7) ALBERTO TORRES


ALBERTO TORRES / Hurdy Gurdy Man

Biblioteca Esquerra de l'Eixample-Agustí Centelles

«Musicalment sóc bastant eclèctic, però la meva gran passió és la música psicodèlica dels anys 60 i 70, anglòfona i d’arreu del món (Turquia, Corea, Japó, Brasil).

Un dels concerts més emocionants de la meva vida, la primera vegada que vaig veure Neil Young (el 2008 i, a més, va ser a París!). I l’any passat vaig flipar amb la Selda Bağcan al Primavera Sound (d’aquelles coses que pensava que no veuria mai). M’agrada molt qualsevol àlbum de la Velvet Underground i, dels darrers anys, un disc que encara m’emociona quan l’escolto és At least for now, de Benjamin Clementine (en directe també és impressionant). La Marianne Faithfull m’encanta de tota la vida i, d’artistes més actuals, Cass McCombs i John Grant.

És un plaer formar part de l’AMPLI, d’un grup de gent que sent passió per la música en la seva vida privada i que la vol transmetre a la seva feina. I, a més, perquè s’hi respira molt bon rotllo.

Per cert, m’agradaria tocar l’ukelele i, de fet, me’n vaig comprar un, però em falta constància.”

Us deixem amb Marianne Faithfull:
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...