dimecres, 5 d’abril del 2017

Qui és qui a l'AMPLI (6) MONT SUREDA

MONT SUREDA 

«Diria que el meu estil musical preferit és la música Pop, en general, però també em flipen els ritmes jamaicans i la música Soul.

Vaig treballar molts anys a Discos Revòlver. Aleshores sempre tenia invitacions per anar a concerts i mai m’he posat a comptar a quants vaig assistir, però cada setmana hi anava, a un, a dos, a tres. Passats els anys, tot i seguir vinculada amb la música en directe (el meu marit és músic), la maternitat m’ha forçat a deixar la música en directe més o menys aparcada. Potser per això, qualsevol dels concerts als quals puc assistir ara siguin ocasions especials. Fa unes setmanes vaig anar a la presentació del disc Lluvia y Trenos, una col·laboració entre els músics The New Raemon i McEnroe. Vaig emocionar-me, especialment amb la cançó Campos magnéticos (en referència a la banda Magnetic Fields). Se’m van posar els pèls de punta. Un dels disc que més he gaudit aquest darrer any ha estat el treball del mallorquí Miquel Serra, El perfum dels vegetals, el disc acústic que es troba dins el disc La felicitat dels animals (Foehn Records, 2014). Puc citar també un parell de cançons que als últims dies m’han captivat: Michael Kiwanuka amb Cold little heart i Manuela amb Supermarket. P. J. Harvey, una entre tants i tantes, m’arriba molt a dins.

Quan em van proposar formar part de l’AMPLI no m’ho vaig pensar dos cops. Si naixia una iniciativa que relacionés música i biblioteques, tenia clar que hi havia d’estar present.

Per cert, toco una mica la guitarra i m’agrada molt cantar, però em costa trobar temps per fer-ho. Una llàstima! Vaig cantar durant un temps en una coral, potser hi torni algun dia.”
Us deixem amb P.J. Harvey:
.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...