dimecres, 5 d’abril del 2017

Qui és qui a l'AMPLI (5) ROSA NÚÑEZ / Miss Danger

ROSA NÚÑEZ / Miss Danger



«M’encanta qualsevol gènere musical que connecti amb la meva emoció i la música d’arrel nord-americana ho aconsegueix especialment.

Em va emocionar molt el concert de Jane’s Addiction l’any 1991 a Zeleste i l’any passat Sturgill Simpson al Rocksound, ell sol sense banda. Un dels meus discos preferits és Pieces of the Sky, d’Emmylou Harris (1975) que és també una artista que admiro molt. Afegiria altres moments màgics i emotius, com per exemple visitar a Nashville el Country Music Hall of Fame and Museum i el Ryman Auditorium, on es gravava originalment el Grand Ole Opry. Vaig plorar a llàgrima viva. També em va encongir el cor veure el riu Mississipí.

M’agrada formar part de l’AMPLI per poder amplificar la meva passió musical i perquè em sento una mena de guerrillera dins el meu àmbit professional. Ambdues coses em diverteixen.

Per cert, he intentat tocar la guitarra i l’harmònica, però sóc poc sacrificada. Canto a casa en l’idioma impossible.»
.
Us deixem amb Emmylou Harris:
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...