dimarts, 4 d’abril del 2017

Qui és qui a l'AMPLI (4) LÍDIA NOGUEROL / Dra. Goldfoot



LÍDIA NOGUEROL / Dra. Goldfoot


«Actualment, el meu estil preferit és la Música Negra, però m’agrada picar de molts altres gèneres.

M’ho vaig passar molt bé a l’últim concert que he anat, el de la Lídia Damunt. En destacaria també un de Turbonegro a l’Apolo, el de l’Irma Thomas, també a l’Apolo, i els Impessions a La Mirona de Salt. L’últim disc que no em puc treure del cap és el de Main Ingredient, Euphrates River: no té cap cançó dolenta. Com a músic, admiro a Terry Callier.

M’agrada formar part de l’AMPLI per la llibertat que hi ha i per la gent que hi conec.

Per cert, intento tocar el piano i canto, quan vaig a classes de llenguatge musical.»

 Us deixem amb Terry Callier:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...