dilluns, 3 d’abril del 2017

Qui és qui a l'AMPLI (1) MARTA BRAMON / Lórien

Per estricte ordre alfabètic, la Marta enceta uns quants posts sobre qui s'amaga darrera d'aquesta banda musictecària.




MARTA BRAMON / Lórien de Loth

«Hi ha músiques que un dia et toquen l’ànima i l’atrapen per sempre. En el meu cas, i per aquest ordre: el fado, el jazz i el flamenco. Tot i que m'interessa tota la música ... sobretot si no és Pop ;-)

En tots els concerts de Mayte Martín ploro (a llàgrima viva) d’emoció. Un concert de Keith Jarrett Trio a Barcelona em va obrir les portes del jazz i escoltar fados a Lisboa em fa entendre el sentit de la vida. El disc que més he escoltat sencer en els darrers anys és Al cantar a Manuel, de Mayte Martín. I ara mateix, els artistes que segueixo amb més atenció són Gisela Joâo i Camané, fadistes.
 
Quan aquesta banda de bibliotecaris apassionats i somiadors em van reclutar per a l'AMPLI m'hi vaig sentir molt bé: a més de sentir passió per la feina són humans amb qui val la pena compartir fílies i fòbies musicals ... i de tot tipus. I de música en saben un niu ... i això enganxa.

Per cert, canto fado –entre altres gèneres, segons el dia- a casa, davant d’un públic molt entregat: el meu gat negre. També intento esgarrapar acords amb la guitarra i una harmònica, quan em penso que sóc Bob Dylan. De petita em van regalar una guitarra, però se la va apropiar el meu germà. Ara ell és el músic i jo programo concerts amb Joventuts Musicals de Banyoles.»

Us deixem amb la fadista Gisela Joâo:

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...